Az

Az

2017. április 23., vasárnap

Otthon PLACC I.

Tegnap meglátogattam egy rég várva-várt eseményt, az első Otthon Placcot Budapesten, amelyről képeket, hangulatvideót és leírást itt találtok.

Szerintem remek kezdeményezés már csak azért is, mert testközelbe hozza azokat a forgalmazókat, DIY bloggereket, tárgyakat és technikákat, amelyeket az internetről már jól ismerheti, aki szeret lakberendezés témájú blogok között böngészni. 

Hogy a saját nagyobb élményeimet említsem, jelen voltak például a Manohuis lányok, akiknek a segítségével egy éve ottománt kárpitoztam Gödöllőn (amint beköltöztem az új lakásba, készítek róla egy bejegyzést :) ); a Nemiskacat pultjánál pedig végre megvehettem életem első Annie Sloan ecsetjét (alig várom, hogy használhassam): 


Részt vettem egy előadáson is, amelyet az OtthonKommandó lakberendező-bloggere, Ditta tartott a lakberendezési stílusokról és a legújabb trendekről. Nagyon tetszett ez az összefoglaló, amelyben szó volt arról, hogy mi mindenre kell figyelni egy új lakás vagy ház vásárlásakor, odáig, hogy hogy alakíthatjuk ki az otthonunk stílusát, hogy egyaránt időtálló és trendi is legyen, de közben a magunkénak érezhessük, a saját személyiségünk megmutatásával. 

A legfőképpen azt élveztem az előadás során, hogy nagyon sok ponton megerősítést adott, és visszaigazolást arról, hogy az elképzeléseimmel jó irányban haladok :) Ezzel sok pluszt és még nagyobb lökést kaptam. Később is biztosan fogok még jelentkezni olyan tanfolyamaira, amelyeken online is részt lehet venni. 

És ami a legjobb
Jelen voltak a Vintage Deszkatábla alkotói is, akik újrahasznosított faanyagból egyedi, gyönyörűséges táblákat készítenek többféle méretben, nagy gonddal és szakértelemmel. Miközben kölcsönösen örültünk a viszontlátásnak, megfogalmazódott a fejemben az elhatározás, hogy a segítségüket fogom kérni egy projekttel kapcsolatban! Meg is említettem, és megbeszéltük, hogy ha sikerült átköltöznöm az új Otthonunkba, jelentkezni fogok, hogy ki tudjanak jönni felmérni az igényeket :) Hogy ez pontosan mi, az még maradjon meglepetés, de nagyon izgatott vagyok tőle! ;) :)

És a költözésről:
Igen, a visszaszámlálás elindult!!!  Pontosan mához két hétre átvehetem kis lakásom, kulcsostul, 56 négyzetméterestül!! Ahogy magamat ismerem, még aznap este neki is állok a gyerekszoba kifestésének (a festék már megvan), és a terv, hogy május 10-ig mindent átcuccolva az albérletet is visszaadom jogos tulajdonosainak :) 

A dobozolás, szelektálás és zsákolás folyamatos, a lassanként kialakuló káosz most még egyelőre több kétségbeeséssel tölt el, mint örömmel, de hát ez az időszak nem is a boldog nyugalomról szól. (Inkább arról, hogy hogy ne tegyünk el doboz mélyére olyan játékokat, amikre a gyermeknek még két hétig biztosan égető szüksége lesz :D, és hogy átadhassuk magunkat a sopánkodásnak afelett, mennyi mindent halmoztunk fel tök feleslegesen az évek során...)

Megyek is, mert a leselejtezésre szánt ruhatorony lassan az olaszországi Pisa-ba képzeli magát... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése