Az

Az

2017. április 29., szombat

Lámpák, alakulunk, nyolc nap van hátra :)

Az elmúlt héten (amellett, hogy szorgosan számoltam visszafelé :D ) sikerült kiválasztanom a lámpáimat, és az egyiket, amely az ebédlő fényét fogja emelni, már meg is vásároltam. Ma reggel hatodszorra is átdolgoztam az ebédlő tervet, ez lett a végeredmény, immár az új szerzeménnyel:


Ez már nagyon közel áll ahhoz, amilyent el tudnék képzelni a valóságban, így ehhez fogom igazítani a hátralévő beszerzéseimet. 

Nem győzöm hangsúlyozni, milyen hasznos, ha az elképzeléseket képek formájában összegyűjtjük, és montázsokat készítünk, mert ezeket nézegetve kialakul a konkrét terv, és ha sokat nézegetjük, sokkal tudatosabban tudunk vásárolni is. Ezzel elkerülhetjük, hogy olyan holmikat vásárolunk össze, amik aztán sehová sem illenek...

A fenti montázsomról a thonet székek (nem ugyanezek, hanem ezek :) ) megvannak, a leendő tálalószekrényem ugyanolyan színű és anyagú, mint a képen a polcok (mivel az IKEA már nem forgalmazza, nem tudtam beimportálni a program bútorkészletébe, ezért a helyettesítés), pontosan ezt a függönyt és asztalt szeretném megvenni, vannak már olyan fehér, zöld, rózsaszín és kék kiegészítőim, amelyek ide illenek, valamint - megvan a lámpa!! :) Galaxy függeszték 1-es ovál a becsületes neve, a Vakum Design-nál szereztem Óbudán, egy elvarázsolt helyre mentem érte, hogy személyesen hozhassam el (ami azért sem volt hátrány, mert élőben is megnézhettem jópár bútort és lámpát a készletükből). Egyszerűen imádom, olyan kis finom, kecses, ugyanakkor modern és sokféle enteriőrbe beilleszthető.

Tegnap az Obiban jártam egy kis higítóért, ecsetekért, maszkolószalagért és glettpasztáért - csupa kis nőies apróság :D -, amikor újra átnéztem a függőlámpákat, és úgy döntöttem, a nappaliba itt veszem majd meg jövő héten. Ezt a lámpát ki is kerestem, és beillesztettem az eredeti nappali tervbe, most ez így néz ki: 

A teszten átment, jöhet :) A neve Eglo Carlton, fekete mellett még réz és menta színekben is kapható. Mindegyiket kedvelem, de a fekete itt is alap darab, később könnyebb lesz variálni már színekkel vagy kiegészítőkkel. 

Néhány újabb pipa a listán.
És most...

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése